Καινοτομεί ο Δήμος Άργους Μυκηνών στην αυτόματη εξυπηρέτηση και ενημέρωση των δημοτών

175

Μια ακόμη τεχνολογική εξέλιξη με άμεσο όφελος για τους δημότες του, αξιοποιεί και εισαγάγει ο Δήμος Άργους- Μυκηνών.

Πρόκειται για τα ένα καινοτόμο σύστημα αυτόματης εξυπηρέτησης και ενημέρωσης των δημοτών μέσω του messenger ή αλλιώς τη νέα μόδα στις εφαρμογές που βοηθούν στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό των δημοσίων υπηρεσιών.

Η ενέργεια πραγματοποιείται στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας για την ενεργή υποστήριξη νέων και καινοτόμων ιδεών που μπορούν να συντελέσουν στην ποιοτική βελτίωση των δημόσιων υπηρεσιών εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα την εκμηδένιση του χρόνου ταλαιπωρίας των δημοτών.

Ενόψει ειδικά των νέων συγκυριών λόγω της εξάπλωσης των κρουσμάτων κορωνοϊού η εν λόγω λύση που ήδη εφαρμόζεται επιτυχημένα στο Άργος, δείχνει ως η πλέον ιδανική για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών. Πέραν από αμεσότητα επωφελείται εις διπλούν ο δημότης καθώς αποφεύγει τις μη απαραίτητες μετακινήσεις που θέτουν σε άμεσο κίνδυνο την προσωπική υγεία αλλά και του γενικότερου πληθυσμού.

Συνοπτικά, ένας δημότης θα μπορεί να αξιοποιεί το νέο αυτό σύστημα με τους παρακάτω τρόπους:

Α) Αυτόματη παροχή πληροφοριών στους Δημότες

Το σύστημα αυτόματης εξυπηρέτησης και ενημέρωσης των πολιτών μέσω του messenger, θα μπορεί να δίνει γρήγορες απαντήσεις σε τυποποιημένες ερωτήσεις των πολιτών, μειώνοντας το χρόνο που χρειάζεται για την εξυπηρέτησή τους. Για παράδειγμα, ένας δημότης μπορεί μέσω της εφαρμογής να ενημερωθεί για τα δικαιολογητικά τέλεσης ενός πολιτικού γάμου και να «κατεβάσει» τα έγγραφα από την άνεση του σπιτιού του, δίχως να περιμένει σε ουρά στη δημόσια υπηρεσία για μια τόσο απλή διαδικασία.

Επίσης, παραπέμποντας τους δημότες στην κατάλληλη υπηρεσία και στον κατάλληλο αριθμό εξυπηρέτησης, οι δημότες θα γλιτώνουν πολύτιμο χρόνο έχοντας άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες μέσα από την οθόνη του κινητού τους.

Β) Ενημέρωση για δράσεις / Κινητοποίηση πολιτών

Επιπλέον, οι δημότες θα μπορούν να είναι έγκαιρα ενημερωμένοι  για τις διάφορες δράσεις και πρωτοβουλίες του Δήμου, με τρόπο αποτελεσματικό και άμεσα συνυφασμένο με την καθημερινότητά του. Για παράδειγμα, οι δημότες θα μπορούν να μαθαίνουν για νέες πολιτιστικές εκδηλώσεις, συνέδρια και ομιλίες που ενδέχεται να τον ενδιαφέρουν.

Γ) Έκτακτη ενημέρωση

Οι δημότες θα μπορούν επίσης, να ενημερώνονται για έκτακτα φαινόμενα, όπως φυσικές καταστροφές, έκτακτα καιρικά φαινόμενα, προβλήματα στο οδικό δίκτυο, προβλήματα ύδρευσης/ηλεκτροδότησης, θέματα περί ελεγχόμενης στάθμευσης κά.

Επιπλέον υπάρχει ειδικός σχεδιασμός για την άμεση ενημέρωση σε θέματα σχετικά με τον κορωνοϊό.

Με καινοτομίες όπως αυτή, ο Δήμος Άργους-Μυκηνών πετυχαίνει:

  1. Την ανάπτυξη και ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στον Δήμο.
  2. Τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες μέσω εύκολης και “έξυπνης” πρόσβασης
  3. Τη μείωση του χρόνου μετακινήσεων και ειδικά, στήριξη των ΑΜΕΑ ώστε να αποφεύγουν τις άσκοπες διαδρομές για τη συλλογή πληροφοριών που μπορούν να απαντηθούν και εξ αποστάσεως
  4. Την παροχή υπηρεσιών με ευκολία στην χρήση ακόμα και σε άτομα που ανήκουν σε μεγαλύτερη ηλικιακή ομάδα.

Τα συστήματα αυτόματης εξυπηρέτησης και ενημέρωσης των πολιτών μέσω του messenger αποτελούν αδιαμφισβήτητα την νέα επανάσταση για τους λάτρεις των mobile συσκευών που ανέρχονται σε μερικά εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Όχι αδίκως χαρακτηρίζονται ως οι εφαρμογές του μέλλοντος, με μεγάλες εταιρείες στο εξωτερικό και στην Ελλάδα να τις έχουν ήδη ενσωματώσει στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

Τα αποτελέσματα από την χρήση των συστημάτων αυτών είναι θεαματικά ενώ αναμένονται  να κερδίσουν τις εντυπώσεις για την ευκολία στην χρήση και την αμεσότητα στην εξυπηρέτηση και ενημέρωση των χρηστών.