«Το είπαμε, το κάναμε»: Σε ποιους απευθύνεται η επικοινωνιακή ρελάνς του Μητσοτάκη

Ως μία κίνηση με αποδέκτες εντός και εκτός κυβέρνησης ερμηνεύεται η επικοινωνιακή καμπάνια από το γραφείο του πρωθυπουργού με το σύντομο βίντεο που υπενθυμίζει ποιες απ’ όλες τις εξαγγελίες του έκανε πράξη ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο μήνας του μέλιτος έχει τελειώσει για τα καλά και το μεταναστευτικό αλλά και το ποδόσφαιρο είναι τα δύο ζητήματα που έφεραν την κυβέρνηση σε αμηχανία και αυτό γιατί χρειάστηκε να ξοδέψει πολιτικό κεφάλαιο και πολύ χρόνο προκειμένου να τα βάλει σε μία σειρά.

Γιατί από την μία το θέμα του ποδοσφαίρου έχει δρομολογηθεί αλλά οι αντιδράσεις των ομάδων αναμένονται ακόμη πιο έντονες το επόμενο διάστημα, από την άλλη το μεταναστευτικό συνεχίζει να προκαλεί «Ρίχτερ» στο Μέγαρο Μαξίμου και τις τοπικές κοινωνίες την ώρα μάλιστα που η αντιπολίτευση καιροφυλαχτεί.

Έτσι, η καμπάνια με τίτλο «Το είπαμε, το κάναμε» έρχεται για να τονώσει το ηθικό τόσο των βουλευτών όσο και όσων ψηφοφόρων αισθάνονται αμηχανία από την μέχρι τώρα διακυβέρνηση. Στο εν λόγω βίντεο το πρωθυπουργικό επιτελείο παραθέτει όλες τις προεκλογικές εξαγγελίες που έγιναν πράξη.

«Το είπαμε και το κάναμε», ακούγεται ο Πρωθυπουργός και ακολουθούν μια σειρά θετικών μέτρων και μεταρρυθμίσεων που υλοποιήθηκαν αυτούς τους μήνες. Η μείωση στον ΕΝΦΙΑ κατά 22%, η κατάργηση του Ασύλου, το επίδομα γέννας 2.000 ευρώ, ο αντικαπνιστικός νόμος, η μείωση των φορολογικών συντελεστών, οι προσλήψεις 1.500 ειδικών φρουρών κ.α.

«Έχουμε αποδείξει πως ό,τι λέμε, γίνεται. Μέσα σε 7 μήνες καταφέραμε πολλά. Εφαρμόζουμε το πρόγραμμά μας γραμμή-γραμμή. Το είπαμε. Το κάναμε. Και έτσι θα συνεχίσουμε σε όλους τους τομείς», αναφέρει ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Πηγή