Μητσοτάκης: Μέχρι το τέλος του χρόνου θα λειτουργεί το 112

«Δεν μπορώ να δεχθώ ότι εν έτει 2019 μπορεί να χαθεί έστω και μία ζωή επειδή κάποιος δεν μπόρεσε να ειδοποιηθεί», δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης αμέσως μετά τη συνάντηση που είχε με την ηγεσία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Ο πρωθυπουργός αναφερόμενος στον αριθμό 112 είπε ότι θα έπρεπε να λειτουργεί εδώ και καιρό και πως θα λειτουργήσει μέχρι το τέλος του χρόνου.

Ωστόσο τόνισε ότι θα πρέπει να υπάρξει ενδιάμεση λύση σε περίπτωση που καταστεί ανάγκη. «Ζήτησα από τον υπουργό να συνεννοηθεί με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας για μια ενδιάμεση λύση η οποία θα πρέπει να έχει δοθεί το αργότερο μέσα σε ένα μήνα. Με αυτή τη λύση θα μπορούμε να επικοινωνούμε άμεσα σε περίπτωση επικίνδυνων καταστροφών οι οποίες μπορεί να είναι προβλέψιμες», υπογράμμισε ο πρωθυπουργός.

«Έχει ξεκινήσει να δουλεύει πιλοτικά το 112. Θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους. Θα υπάρξει ενδιάμεση λύση ώστε να μπορούν να σταλούν sms σε συγκεκριμένες περιοχές στην περίπτωση που υπάρξει ανάγκη. Ο στόχος μας είναι αυτή η λύση να είναι έτοιμη σε ένα μήνα», δήλωσε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης και ανακοίνωσε ότι θα έχει άμεσα πολλαπλές συναντήσεις με τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους.

Ο πρωθυπουργός είπε επίσης ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του κράτους είναι μονόδρομος. «Το κράτος οφείλει να είναι στην υπηρεσία του πολίτη», ανέφερε ενώ είπε ότι θα απλοποιηθούν οι διαδικασίες και θα αποκτήσουν ψηφιακό χαρακτήρα ώστε να είναι δυνατό «να επικοινωνούμε με το Δημόσιο με ευκολία από το σπίτι ή από τον χώρο εργασίας».

Ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι πρόκειται για μια από τις πιο σημαντικές παρεμβάσεις και πως η κυβέρνηση έχει φιλόδοξο σχέδιο με έργα τα οποία σύντομα θα εκτιμήσουν οι πολίτες, ενώ ευχήθηκε καλή δύναμη στην ηγεσία του υπουργείου και σημείωσε ότι «εδώ πέρα έχουμε κάνει δημιουργική σύνθεση άξιων κοινοβουλευτικών στελεχών και στελεχών από την αγορά».

Στην ανάγκη απλοποίησης των διαδικασιών αναφέρθηκε με έμφαση και ο κ. Πιερρακάκης, υπογραμμίζοντας πως «στόχος είναι να κάνουμε τη ζωή των πολιτών ευκολότερη».

Επίσκεψη στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Θέλω να ευχηθώ στην ηγεσία του νεοσύστατου Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης καλή δύναμη και καλή επιτυχία. O ψηφιακός μετασχηματισμός του κράτους αποτελεί μονόδρομο και το κράτος πρέπει επιτέλους να τεθεί στην υπηρεσία του πολίτη. Τα χρονοδιαγράμματα, τα οποία έχουμε θέσει στο υπουργείο, είναι απολύτως δεσμευτικά. Το 112 θα έπρεπε να λειτουργεί, εδώ και πάρα πολύ καιρό. Θα λειτουργήσει -καθώς φαίνεται- στο τέλος του χρόνου. Αλλά επειδή δεν μπορούμε να περιμένουμε και δεν ξέρουμε πότε θα χτυπήσουν φυσικές καταστροφές, ζήτησα να έχουμε μία ενδιάμεση λύση, έτσι ώστε σε ένα μήνα να μπορούμε να αποστέλλουμε γραπτά μηνύματα σε κινητά σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές. Για να κάνουμε το αυτονόητο: Να ενημερώνουμε τους πολίτες.

Geplaatst door Kyriakos Mitsotakis op Vrijdag 12 juli 2019

Πηγή