Ο Ιωακείμ Καλλιβρούσης για την Αθήνα που οραματίζεται

Ποιος είναι ο Ιωακείμ Καλλιβρούσης;

Ο κ. Καλλιβρούσης γεννήθηκε, μεγάλωσε στο Κουκάκι και μένει στο Νέο Κόσμο, με την 22χρονη δασκάλα κόρη του Κατερίνα και το 18χρονο γιο του Στέργιο, σπουδαστή-καπετάνιο στην Α.Ε.Ν. Ασπρόπυργου.

Κατάγεται από την Άνδρο και είναι απόφοιτος του 1ο Λυκείου Αθηνών στην Πλάκα.

Όσον αφορά στις σπουδές του είναι πτυχιούχος της Μαρασλείου Παιδαγωγικής Ακαδημίας και του Φυσικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές M.Β.Α. στο University of Dundee, Scotland, UK με υποτροφία του «Κοινωφελούς Ιδρύματος Αλέξανδρος Ωνάσης».

Παράλληλα είναι πρόεδρος της «Συντονιστικής Επιτροπής Συλλόγων Γονέων Ιδιωτικών Σχολείων Ελλάδας» (www.sylgonis.gr) εκπροσωπώντας τους γονείς 85.000 μαθητών ιδιωτικών σχολείων, αλλά και πρόεδρος της «Ομοσπονδίας Συλλόγων Γονέων των Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας». Εργάζεται στον χώρο της Διαφήμισης.

Πρόκειται για έναν από τους υποψηφίους δεν έχουν μόνο πολλά να πουν αλλά και να δείξουν. Μέσα από την πολυετή δράση του απέδειξε ότι όσα λέει τα εφαρμόζει.

Ο κ. Καλλιβρούσης πρωταγωνίστησε στην κατάργηση της επιβολής ΦΠΑ στα ιδιωτικά σχολεία και φροντιστήρια. Η πετυχημένη παρέμβαση που κατάφερε με την ανατροπή της παράλογης επιβολής ΦΠΑ στα φροντιστήρια και στα ιδιωτικά σχολεία το 2015, αλλά και η συνεχής εμπλοκή του σε εξαιρετικές δράσεις που αφορούν τα παιδιά αλλά και τους γονείς μέσα από τους Συλλόγους Γονέων τα 4 τελευταία χρόνια τον κάνουν να ξεχωρίζει.

Επιπλέον, αντέδρασε μαζί με άλλους φορείς για την μείωση των θέσεων των εισακτέων στα υψηλής ζήτησης πανεπιστήμια (Νομική, Ιατρική, Πολυτεχνείο).

Τέλος, επεσήμανε τον κίνδυνο υποβάθμισης των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (ΠΠΣ) υπογράφοντας μαζί με εξέχουσες άλλες προσωπικότητες, επιστολή υπέρ της στήριξης και αναβάθμισης τους που απευθύνονταν προς το Υπουργείο Παιδείας και τον Υπουργό Κώστα Γαβρόγλου.

Γιατί επέλεξε τον Δήμο Αθηναίων και τον Κώστα Μπακογιάννη;

Θεωρεί τον Κώστα Μπακογιάννη, έναν πετυχημένο αυτοδιοικητικό εδώ και 10 χρόνια αλλά και εξαιρετικό δήμαρχο στο Καρπενήσι και άριστο Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας. Συνεπής, νοικοκυρεμένος, εργατικός και αποδεδειγμένα αποτελεσματικός, με κέφι και όραμα για τον «πολιτισμό της καθημερινότητας» και για μια Αθήνα που ονειρευόμαστε και θέλουμε να ζήσουμε.

Θέλει να συμβάλλει συμμετέχοντας ενεργά για πρώτη φορά, στην προσπάθεια για να νοικοκυρέψουμε όλοι μαζί την πόλη μας -το «σπίτι μας».

Ζει δουλεύει, προσπαθεί και είναι ένας πολίτης που βιώνει την πραγματικότητα στην πόλη και μπορεί να κάνει αγώνα για την βελτιώσει.

Γιατί θέλει να κάνει τη ζωή του δημότη πιο εύκολη, αξιοποιώντας τις τεράστιες δυνατότητες της τεχνολογίας και τους πόρους ΕΣΠΑ, δίνοντας παράλληλα πραγματική αξία στις υπηρεσίες του Δήμου .

Επειδή θέλει να ξανανοίξουν τα κλειστά μαγαζιά στους δρόμους της πόλης και να γεμίσουν κανονική ζωή οι γειτονιές της Αθήνας μας.

Γιατί υπάρχει σχέδιο για το πώς θα θεσμοθετηθεί η πρότυπη γειτονιά μέσα από τις 129 γειτονιές και τις 38 συνοικίες της πόλης μας, δίνοντας λόγο στους δημότες, επαναφέροντας την χαμένη αξιοπρέπεια στις σχέσεις Δήμου με τους πολίτες, αλλά και λογοδοτώντας καθημερινά σε αυτούς.

Για μια Αθήνα καθαρή, φωτεινή, ασφαλής, πράσινη, ανθρώπινη, λειτουργική, πολιτισμένη, με προοπτικές.

Ποιες είναι οι προτεραιότητες του;

Να αναβαθμιστεί η ποιότητα της ζωής στην πόλη μέσα από τον «Πολιτισμό της Καθημερινότητας»  με κυρίαρχα θέματα την καθαριότητα, το πράσινο, την προσβασιμότητα και φυσικά την ασφάλεια στις γειτονιές και στις συνοικίες που ζούμε όλοι μας, τα παιδιά μας, οι οικογένειές μας.

Σχετικά με την παιδεία και τον αθλητισμό σκοπεύει να αναβαθμιστεί το κάθε σχολείο που υπάρχει στην Αττική αλλά και γενικά σε ολόκληρη τη χώρα. Επίσης, θα υπάρξει ειδική μέριμνα για τον αθλητισμό και την ποιοτική βελτίωση των χώρων άθλησης. Συγκεκριμένα, προτείνεται η λειτουργία: «απόσταση 15min από κάθε σπίτι να υπάρχει χώρος άθλησης και ψυχαγωγίας».

Ακόμα, εξαιρετικά σημαντική είναι η στήριξη των παιδιών με μαθησιακές ή άλλες ιδιαιτερότητες και με δράσεις κατά του σχολικού εκφοβισμού , αλλά και ο σχεδιασμός δράσεων επιμόρφωσης και υποστήριξης για τους γονείς (ημερίδες, συμβουλευτική, διάγνωση προβλημάτων στην προσχολική ηλικία).

Επιπλέον, θα πρέπει να γίνει αξιοποίηση των χώρων των σχολείων για τις πολιτιστικές δράσεις της γειτονιάς.

Τέλος ο κ. Καλλιβρούσης προτείνει την αύξηση, αναβάθμιση και φύλαξη των παιδικών χαρών, και των χώρων άθλησης και ψυχαγωγίας για κοινές δράσεις γονέων και παιδιών.