Digital Marketing και το κοινό 18-34

Το κοινό 18-34 έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στο digital marketing και αποτελεί ένα δύσκολο target group για τους marketers. Οι 18-34 είναι σήμερα αυτοί που λέμε Millennials και χρειάζονται ειδική μεταχείριση σχετικά με τα δικά τους χαρακτηριστικά. Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει τρεις λέξεις κλειδιά και την ανάλυση τους που σχετίζονται με το digital marketing.

1. Mobile marketing

Οι Millennials διαθέτουν κινητό τηλέφωνο ενώ η συντριπτική πλειοψηφία αυτών έχει smartphone. Κάτι τέτοιο αυτόματα σημαίνει ότι το πιο αυτονόητο μέσο για να πετύχεις τη συγκεκριμένη γενιά είναι το κινητό τηλέφωνο. Το mobile marketing είναι ευτυχώς πιο εύκολο από ότι προηγουμένως άλλωστε.

Ειδικές εφαρμογές, διαφήμιση σε κινητά τηλέφωνα μέσω Google Adwords, διαφήμιση στο Facebook, social media για κινητά όπως το Instagram και προωθητικές ενέργειες μέσω bluetooth, wifi hot spots κ.α. συνδυάζονται για να δημιουργήσουν την κατάλληλη συνταγή επιτυχίας.

Πλέον απαραίτητο κρίνεται και ένα mobile friendly website.

2. Social Media Communities

Το συγκεκριμένο αυτό target group δεν είναι συμβατικό ούτε πορεύεται βάσει της παράδοσης.

Οι κοινότητες, και δη οι στοχευμένες αλλά και οι φάσεις και η μόδα που ταυτίζει τους περισσότερους από αυτούς είναι πολύ πιο δυνατές από τις παραδοσιακές κατηγοριοποιήσεις με τις οποίες προσεγγίζαμε μέχρι σήμερα άλλες γενιές

Οι Millennials επιζητούν την ανεξαρτησία, θέλουν να ταξιδεύουν, δεν έχουν την άνεση να αγοράσουν ένα σπίτι και ταυτίζονται με celebrities που δείχνουν εναλλακτικοί εκφράζοντας την ελευθερία.

Αν θέλετε λοιπόν να τους προσεγγίσετε ηλεκτρονικά θα πρέπει να εστιάσετε στην μόδα που επιτάσσουν.

 

3. Engagement

Οι Millennials σε αντίθεση με κάθε άλλη γενιά είναι έτοιμοι να απορρίψουν οποιοδήποτε μήνυμα ακολουθεί τον παραδοσιακό τρόπο προώθησης. Δεν θα ακολουθήσουν το μήνυμα αν δεν τους εντάξεις στη διαδικασία κι αυτό σημαίνει ότι χρειαζόμαστε έντονη engagement strategy.

Οι 18-34 εξάλλου είναι απίστευτα εξοικειωμένοι με την μηχανή αναζήτησης και είναι έτοιμοι να ψάξουν κάθε λεπτομέρεια που δεν θα συμβαδίζει με ότι έχουν συνηθίσει, αποκαλύπτοντας άμεσα τα όποια λάθη.

Οι φίλοι τους είναι οι καλύτεροι reviewers μιας υπηρεσίας ή προϊόντος γεγονός που σημαίνει ότι πρέπει να δημιουργήσουμε brand evangelists με ευρεία αποδοχή που θα λειτουργήσουν καλύτερα για εμάς από οποιαδήποτε ανώνυμη κριτική στο Facebook, το Google Plus.

Είναι σούπερ SOS να στοχεύσεις σε αυτό το κοινό και αν επιτύχεις να μιλήσουν για εσένα κέρδισες το παιχνίδι του online marketing.

Πηγή: E-reputation.gr