Ο ΣΥΡΙΖΑ ζητάει απαντήσεις για την τραγωδία στα Τέμπη  

Απαντήσεις από την κυβέρνηση σε συγκεκριμένα ερωτήματα ζητάει η Κουμουνδούρου, η οποία της καταλογίζει -εμμέσως, πλην σαφώς- ευθύνες για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Είναι προφανές πως στην παρούσα φάση, το Μέγαρο Μαξίμου επιχειρεί διά της σιωπής να ετοιμάσει την επικοινωνιακή του αντεπίθεση, μετά τον θάνατο που σκόρπισε η σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών. Αυτό, τουλάχιστον, υποστηρίζουν από τον ΣΥΡΙΖΑ, καθώς θεωρούν ότι τα ερωτήματα είναι πολλά και οι απαντήσεις απουσιάζουν από την κυβερνητική πλευρά.

Τα βασικά θέματα για τα οποία η αξιωματική αντιπολίτευση ζητάει απαντήσεις, είναι:

  • Γιατί η κυβέρνηση αγνόησε τις καταγγελίες των εργαζομένων; Η τραγωδία ήταν εν πολλοίς προαναγγελθείσα, υποστηρίζουν. Υπάρχουν εξώδικες διαμαρτυρίες των εργαζομένων το τελευταίο χρονικό διάστημα προς το αρμόδιο υπουργείο, οι οποίες έθεταν το ζήτημα του κινδύνου της ασφάλειας στις σιδηροδρομικές μεταφορές, που σχεδόν φωτογράφιζαν το γεγονός.
  • Γιατί δεν έλαβε υπόψη τις πιέσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης και των άλλων κομμάτων στη Βουλή για ζητήματα ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο; Μάλιστα, ο τότε αρμόδιος υπουργός σήκωνε τους τόνους και έλεγε ότι είναι ανεπίτρεπτο να θέτουν οι βουλευτές ζήτημα ασφάλειας των σιδηροδρομικών μετακινήσεων.
  • Γιατί δεν παρέδωσε το έργο της τηλεδιοίκησης ως όφειλε να παραδοθεί και να έχει ολοκληρωθεί ήδη από το 2020;
  • Γιατί επρόκειτο ο πρωθυπουργός να εγκαινιάσει και να επιθεωρήσει ένα έργο το οποίο όπως φάνηκε δεν υπήρχε, όπως είναι η τηλεδιοίκηση στη Θεσσαλονίκη.

Την ίδια στιγμή, η Κουμουνδούρου σημειώνει ότι τα προηγούμενα χρόνια σε όλους τους κεντρικούς σταθμούς, υπήρχαν τρία έμπειρα στελέχη ευθύνης, δύο σταθμάρχες και ένας κλειδούχος. Από αυτό, φτάσαμε στο σημείο να έχουμε μόνο έναν άνθρωπο. Και το ζήτημα είναι ποιος, με ποια κριτήρια και με τίνος πιέσεις, κατέληξε στο να μειώσει το προσωπικό.

Στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης που γνωρίζουν καλά την υπόθεση των ελληνικών σιδηροδρόμων, υπογραμμίζουν ότι ο ΟΣΕ είχε 1.200 εργαζόμενους και έχει μείνει με 750. Είναι επίσης χαρακτηριστικό, συμπληρώνουν, ότι η διπλή γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη ολοκληρώθηκε το 2018 και το τραγικό αυτό δυστύχημα συνέβη σε διπλή γραμμή.

Είναι προφανές ότι τις επόμενες ημέρες, όταν και οι πληροφορίες θα είναι περισσότερες, πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα σκληρύνει κατά πολύ τη στάση του απέναντι στην κυβέρνηση.

Πηγή